tirsdag den 26. februar 2013

Chokolade #1


Sikke en dejlig dag! - hvor betyder det bare meget at solen tittede frem i dag. Mit humør får en boost, og det er som om at alle bekymringer og trælse ting falder lidt i baggrunden, når solens stråler får lov til at varme ansigtet :-)

Det har været en travl dag. Jeg var sent hjemme fra praktikken, og havde en del to do's da jeg kom hjem. Trætheden havde jeg mærket i toget undervejs hjem, hvor jeg tror at hovedet tog sig et par 'nikketure'. Dette resulterede i at jeg senere snuppede en time under dynen, inden jeg først på aftenen smuttede i fitness. 

Det var en skøn træning, og smuttede hjem og lavede en gang sushi (ja, det er altså en hurtig og nem favorit-aftensmad for tiden :-)). Nu sidder jeg så og kigger en masse blogindlæg igennem. Jeg faldt over Dittes indlæg af müslibarer, hvilket satte gang i spytproduktionen hos mig - nogle jeg absolut må prøve af en dag, når jeg lige får købt de ting jeg mangler til dem :-) - det kan næsten kun gå for langsomt! :-)

Indtil da, var jeg lykkelig over at jeg i går var i Netto og fandt en ny mørk chokolade som jeg måtte prøve. Anthon Bergs 'Chili & Honey - Almond' Fairtrade chokolade. Sidder og nyder den til en kop kaffe (koffeinfri!!!) MED mælkeskum fra min elskede mælkeskummer (:-)) - inden det snart hedder 'sengetid' på denne adresse. 

About the chocolate:
Ikke specielt bitter. Små knasende mandelstykker, og et lille kick af chili i eftersmagen. Honningen... - hmm... ja, mine smagsløg fanger den nok ikke helt :-)

Kakaobønner: 2½ ud af 5 :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...